december 28, 2010

Åhhh ja….det måtte jo komme…

....Savnet over ikke skulle på skiferie februar næste år. Troligt er vi i de sidste mange år taget af sted syd på, på skiferie, men i denne sæson tager vi ikke af sted og jeg kan allerede mærke abstinenserne komme krybende.

Jeg E L S K E R simpelthen skiferie, fordi;
  • Det er en sjov og aktiv ferie, hvor familiesamværet med hinanden er intens
  • Det er legalt at være halv-klam, fordi dresscoden er skiundertøj´og skisokker, der nærmest kan stå af sig selv
  • Fart…fart…og atter fart på et par planker!
  • Den fantastiske udsigt, de (forhåbentlige) mange timer i solens smukke skær, mens en kold fadøl nydes
Min søn fik sidste år konstateret hoftesygdommen Calvés Legg Perthes, som gør, at vi i stedet har valgt vinterferien under mere varme himmelstrøg. Vi glæder og håber på at kunne få skiene på i sæson 2012. Vigtigst af alt er dog, at han snart bliver rask.

Go’ skiferie til jer der måtte være så heldige. Jeg vil nyde et par billeder fra vores til Sölden sidste år…

 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)