januar 12, 2010

I've been Carried away


Over hele verdenen har kvinder forelsket sig i Carrie fra SATC - og jeg er sandelig ingen undtagelse. Carries feminine bohemian stil skabt af  stylisten Patricia Field og selv om det er mere end et årti siden den første sæson blev sendt, er mange af Carries outfits stadig aktuelle.

Jeg elsker denne pink kjole med sort bælte, som er inspireret fra 50'erne.
Min favoritsæson er den 6. sæson. Endnu flere kjoler og showpieces var i denne sæson. Mine yndlingsafsnit er de sidste to, hvor Carrie flytter til Paris. (Paris Paris igen igen)
Carrie med Eiffeltårnet i baggrunden
Carrie med hårpynt, lang tid før de blev "et hvermands eje"
Carrie med min absolut favoritkjole - her på Hotel Athene i Paris
Selvfølgelig glæder jeg mig til SATC The Movie2 her til sommer, selv om de efter min mening er blevet en tand for kommercielle.

Vi ses, Rikke





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)