april 06, 2011

LOOOOONG TIME…SOOORRY!

Jeg har da godt nok været fuldstændig i hi. De sidste 1½ uge har bare været helt vanvittige. På arbejdet har jeg monstertravlt, og i privaten har jeg ligget på langs med modeshow, danseaktiviteter og andre ting, såsom fødselsdage, besøg hos familie og venner. Jeg har helt sikkert savnet at skrive – så det er bestem ikke lysten, som mangler. Desværre ser den næste uges tid lige sådan ud, og mine indlæg vil derfor være kort, men bedre kort end ingenting ;0) Her et par billeder fra Tobias’ fødselsdag, som blev holdt hjemme hos Tobias og Ane. (Trak på smilebåndet, da jeg så Ane havde sat et billede på væggen af hende, min søster og jeg, som var fra Madonnakoncerten i Parken – good memories) Det er lang tid siden jeg har set Patrick i sådan et ”overstatisk-grænsende-til-det-vanvittige” festhumør ;oD Tak til Tobias og Ane for en fed fest!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)