april 13, 2011

Ét styk håndfuld medister er ved at skrumpe ind

Så har et styk håndfuld medister set dagens lys. Medisteren vi sikkert næsten alle sammen har, men hver især har egne metoder til at skjule for omverdenen.

Det er utrolige er alligevel sket… Min medister på maven er så småt begyndt at skrumpe ind og navlen er ved at vende vej tilbage mod ryggen. Jeg vil selvfølgelig ikke lige frem sige, at vaskebrættet er ved at gense livets lys – langt fra, som I kan se!!! Men uden at have vejet mig selv, tror jeg, jeg har tabt mig en smule - det er faktisk en stor bedrift i sig selv! Heidis og mit forsøg med at holde sig fra sukker i en måned er ovre, men jeg har hele tiden lovet mig, at det i én eller anden form skulle fortsætte. Derfor spiser jeg kun slik om fredagen og kage om søndagen – og tro mig det er en verden til forskel, hvor jeg før spiste en pose slik hver dag og kage i hvert fald 2 gange om ugen. Jeg er filme langt fra en helgen på området, og jeg er stadig nødt til at give mig kindfeder når de andre spiser kage for at forhindre en total kage-grådighedskatastrofe fra min side. Men jeg synes selv, at være ret godt på vej – nu håber jeg, jeg har viljestyrke til at fortsætte...

1 kommentar:

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)