marts 16, 2011

Skibet er ladet med F…..som i: ”Fanden tage dig!”

Dumme pagt. Dumme dumme dumme pagt. Jeg skyder skylden på dig for al for min elendighed i går!

Jeg har nu ikke rørt kager, slik mm i 1½ uge. Jeg spiste intet af det i weekenden, som jeg ellers havde frygtet og havde derfor forventet stående ovationer fra naboerne. Disse udeblev selvfølgelig, men for jer, som kender mig ved, at dette her kræver det samme af mig, som hvis jeg havde tilmeldt mig et maraton. (Like its EVER gonna happen - NOT!!!) I går kunne kollegerne lige så godt have sparket mig i knæhaserne, da to af dem i anledning af fødselsdag havde fået lavet ikke bare én, men to lækre kagemænd i det samme, som træstammer er lavet af. Klynkende måtte jeg se til, men turde ikke gå op til kagebordet af frygt for at ligne Tommy Kenter til den berømte Bodilfest, hvorved han kastede sig oven i lagkagen.

I går aftes var det lige før jeg overgav mig, indtil jeg fandt 3 pakker sukkerfri Läkerol. Det var første gang jeg i 1½ uge havde fået noget, som minder om slik, så jeg åd alle tre pakker. Dog kunne jeg ikke forstå, at jeg en time senere befandt mig i sengen med total rumlen i maven, ind til jeg til min store skræk læste på pakken ”Overdreven brug af sukkerfri Läkerol kan virke afførende”. Så var der kun at sige – God nat, og sov god Patrick!


5 kommentarer:

  1. .... hvem er du datter af ????

    .... umulig, SLIKMUND

    SvarSlet
  2. stakkels Patrick.....

    SvarSlet
  3. Gudeskøn læsning... har straks meldt mig som fast læser, du har en fantastisk skrivestil..

    Og tak for sparket... må vist hellere melde mig i klubben! Michelin vs flad røv syndrom klarer vist ikke sig selv herhjemme.

    SvarSlet
  4. @Katharina: Selv tak. Det er filme svært at holde, så jeg går og siger til mig selv, at det kun er en måned jeg skal holde til det, så virker det pludselig langt mere overskueligt ;0)

    Kh. Rikke

    SvarSlet

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)