januar 27, 2011

Ahhh…endeligt langt ude i skoven….

Så sker det. En forkælelse af det mest værdifulde næst efter sin familie. Man går gennem livet, hvor dagene tager hinanden. Oftest bliver det til en enkelt aften. Jeg savner det tit. Alt for tit, for det er meget mere værd, end den tid jeg normalt har til at kaste efter det. Forunderligt er det, fordi det er stærkt og yderst vanedannende. Alligevel bliver det højest til en aften af og til. Har du det på samme måde?

Jeg skriver selvfølgelig om min tid sammen med veninderne. Og hvad det mest pragtfulde er, er at jeg nu ikke er langt fra mål. Det sidste ved at falde på plads. 3 af mine rigtig gode veninder (Ane, Lena og Heidi), min søster og jeg kan endelig få det til at lykkedes at tage på weekendtur i de 3 s’ers tegn; Sommerhus, Sushi og Sjampagne…(okay - den går vist ikke helt med S til Champagne ;0)) Det bliver en weekend i april (og denne gang inkluderer det ikke natbadning på stranden, Lena! Vi er trods ikke i maj på dette tidspunkt!!) Jeg glæder mig til ild i pejsen, gåture på stranden, lange snakke, pigefilm og supert samvær sammen med nogle af de dejligste piger jeg kender…





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)