januar 18, 2011

Prinsessen er nu blevet 7 år

I fredags var der festivitas i hjemmet, da der blev holdt familiefødselsdag for prinsessen, som blev 7 år.
Tænk, at det er 7 år siden;
  • Det gik op for mig, at den berømte fødsel-medister på maven ikke blot var noget min egen mor havde. Min sidder der stadig!
  • Da det til min store skræk midt under det hele gik op for mig, at det at føde er, som at skide en vandmelon.
  • At ordet NEJ!!! var det eneste jeg sagde under min fødsel. Det var da jordmoderen spurgte Patrick, om han ikke vil ”ned” og se med….
  • At jeg det første stykke tid efter at have fået Sophia ikke kunne fordrage lyserødt babytøj
…… Men mest af alt, at jeg fødte den mest vidunderlige, fantastiske og kærlige pige Vorherre nogensinde har skabt. Tillykke med de 7 år, Sophia

Lidt billeder fra fødselsdagen...

  



Hvor går tiden dog hurtigt...Her er hun knap 2 år :0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)