januar 19, 2011

I’ve been Carried away – part II

Skotøjsæsken indeholdende alle 6 sæsoner af SATC er ét af mine kæreste eje. JEG BARE ELSKER SERIEN. Den har dybde, storgrinende scener og ikke mindre end formidabelt mode med én af mine favoritstylister; Patricia Field.

Da vi var i Paris i efteråret for at fejre bryllupsdagen, var det selvfølgelig også naturligt, at vi måtte en tur omkring Plaza Atheneé Hotel, som er det hotel Carrie og Alexandr bor på, da de er i Paris. I virkeligheden kan man få den billigste overnatning til 7.500 DKR og skulle man have lyst til at have en penthouse lejlighed med udsigt til Eiffeltårnet, kan denne lejes til den nette sum af 140.000 DKR!!! Den lysinstallation Alexandr ”makkede” med i serien må virkelig have givet ham boxen!! – Hmmmm film, når det er bedst..
Bortset fra det, elsker jeg billederne af hotellet. Det er indrettet i helt rette parisiansk stil med et moderne strejf. Først lidt billeder fra hotellets hjemmeside og til sidst billederne jeg selv tog udefra.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)