januar 21, 2011

London Fridays (Yo! Sushi)

 Jeg E L S K E R sushi. Punktum. Derfor er jeg vild med restauranterne Yo! Sushi, som efterhånden findes flere steder i London. Konceptet er man sidder på barstole i en cirkel. Inde i midten står kokkene og tilbereder sushien. Sushien bliver lagt på farvede små tallerkner, hvor hver farve har en pris. Al maden kører rundt på et transportbånd, og man kan tage det, man ønsker at spise. Maden er altid frisk, man kan se, hvordan køkkenet ser ud og det er hyggeligt med den uformelle tone, der er i at sidde på en barstol med alle andre gæster i en cirkel og kigge på hinanden, mens man spiser. Vi benytter altid Yo! Sushi restauranten, som ligger i Polandstreet, nær den store Topshop, som ligger på Oxfordstreet.

Rigtig god weekend, når I kommer så langt.
Kærlige hilsner
Rikke



2 kommentarer:

  1. Åhh ja . Bare vi dog havde de restauranter i Odense.. desværre.. men jeg har prøvet den der ligger i starten af Istedgade.. det var fedt for ungerne - og jeg voldspiste.. Kh C

    SvarSlet
  2. Hej Christina

    Jeg ved ikke om du tænker på Istedgade i Kbh - den har jeg også været på - Lækkert sted.

    Rigtig god weekend.

    Kh. Rikke

    SvarSlet

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)