januar 04, 2011

Nu med jul i kasser….

Jeg har det altid lidt underligt, når jeg kommer til dagene efter nytåret. Julen, som vi har levet med de sidste 1½ måned er nu slut, og alle de vidunderlige ting pakkes 1. og 2. januar ned i kasser, så de til næste jul igen kan skabe gensynets glæde. Jeg synes, at denne jul har været ét af vores bedste. Jeg har nydt hvert et sekund, og har fundet vejret fantastisk. Selvfølgelig var der som sædvanlig panik hos mig i de sidste op til jul. Jeg presses fra begge sider, fordi jeg ikke har nosset mig sammen til at købe julegaver i god tid og samtidig slet slet SLET ikke magter kilometer-lange køer ved kasserne op til jul. Alt gik dog efter forventning juleaften, som vi holdte derhjeme og mine øgler var rigtig glade over de fantastiske gaver de fik.
Godt nytår til alle :0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)