marts 04, 2011

London Fridays (H&M - So what?!)

Jeg har i en lang periode kun været i H&M for at købe tøj til ungerne, da jeg synes de nogle gange kan have noget fedt børnetøj. Én af de sidste dage min søster og jeg var i London i sommer var det derfor også motivet da vi gik ind i H&M butikken på Regent Street. Vi blev fuldstændig overrasket! Det viste sig nemlig, at netop denne butik var lavet mere ekslusiv og med en helt anden tøjstil.
Palietjakken Medina havde på til én af hendes koncerter har jeg  lige siden været fuldstændig vild med – VUPTI – Jakken (tager selvfølgelig forbehold, hvis det er en kopi!) hang i butikken til blot 349,- (Skæbnen ville selvfølgelig, at den ikke var i min størrelse - måske jeg skulle overveje det løberi!!!)

Vi fandt andre lækre ting, som retro poncho, silkeskjorter med pufærmer og meget andet. Selv om du ikke er til den normale H&M stil, er butikken i London på Regent Street absolut et besøg værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)