februar 07, 2011

Macarones….Ahhhh

Jeg er lige faldet i svime over Julias give away. Det minder mig om vores fejring af bryllupsdag i Paris, hvor vi i september 2010 var på forlænget weekend. Jeg elsker Paris (næsten) lige så højt, som London. Denne mandag vil jeg drømme tilbage, da jeg blev fuldstændig væltet bagover de smukke smukke macarones fra konditoriet Ladurée. De forskellige macarones koster ca. 10 kr stykket og findes i alskens pastelfarver og smagsvarianter. Det er ALLE pengene værd, og butikken er et kapitel for sig selv, hvor alle ekspedienter bærer sort kjole med hvidt forklæde, hvide handsker samt butterfly. Skulle du til Paris, så besøg endelig Ladurée over for Madeleine Kirken. Du vil aldrig blive den samme, når du går ud af døren igen :0)





1 kommentar:

  1. Oooo så lenge siden jeg har vært å kiket på din blogg, det var Masse nytt!!!!!

    Og HER vil jeg oxo være, jaaaa TAAAAKK!!!!!!!!! <3 <3 <3

    SvarSlet

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)