februar 17, 2011

Snerten af lakrids…

Jeg er den største slikmund af alle. Punktum basta indiskutabelt. Jeg har den største svaghed for især stærke peberbolcher og god lakrids. Til gengæld drikker jeg aldrig kaffe og yderst sjældent the. Er ligesom født uden det gen, som elsker varme drikke, som netop kaffe, the, men faktisk også kakao. Nu har theen alligevel taget fusen på mig. Okay…nogen vil nok ikke kalde det the, men jeg er nu indtrådt i den sociale kreds af thedrikkere. Jeg er begyndt på arbejdet at drikke lakridsthe fra Pickwick – og nyder det helt ;0) Et glas lakridsthe ved eftermiddagstid på arbejdet er nu hyggeligt! Jeg er sikker på det skyldes min relation til lakrids, men hvem ved….Måske det er endnu et skridt ind i ”de voksnes rækker” ???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så GLAD for din kommentar - Skønt :0)